Angry Birds -  Help

Wednesday, February 23, 2011

Majlis Doa Selamat

pada 21/02/2011 bersamaan gan ari isnin aku gan aku pnya housemate telah mengadakan satu majlis doa selamat di rumah kami..Alhamdulillah..semua berjalan lancar... lama dah kami rancang nak bwt kndri ni.. tgu elaun masuk je..(yela msg2 sengket xbrduit). bila elaun dh msuk mcm2 plak kekangan yang melanda.. akhirnya kami sepakat untuk bwt juga walaupun secara kecil-kecilan. aku menjemput semua clasmate aku. ( tq pada yang hadir). hanya 12 orang saja dari kelas aku yang datang ke majlis kami ni..(yang len xsdi dtg la 2 & xprlu aku prjelaskan sapa mereka). aku mmg xksh..jnji aku dah mnjmput,org nk dtg xnk dtg ikut la kn...

selain budak kls aku,aku juga mnjmput housemate aidil. semua mai...Alhamdulillah.. aku juga jmput budak kelas Pk (tp xsmua la) .Nad , Peera,Alice gan shikin je y datang.. y lain 2 bz bwt asgment..

Majlis doa selamat ni diketuai oleh Adham ( budak Pj). lepas habis bacaan Yassin dan doa selamat semua pun menjamu selera.. hanya mee goreng gan kek pisang je & air laici n air grape je yang kami boleh sediakan sebagai juadah malam tu.. ( sory ek hanya itu je termampu). ramai juga yang mmbantu contohnye:
  • ainul-telah menyeponsolkan ais ketul gan roti ( tq ainul)
  • alia,nad,min n tkah - bznye mereka di dapur (ada bwt air & ada y panaskan mee)
  • dan y lain2 y telah meluangkan masa tok membaca yasin dan doa selamat
Alhamdullilah.. akhirnya kami bwt juga knduri doa selamat. dan siap semua org leh tapau lagi. geng umah aidil bwa blik trail lg...Aku harap dengan doa dan majlis ini kami bertiga dapat hidup dengan bahagia dalam rumah sewa ni..

Apa2 pun tq tuk semua yang hadir dan mendoakan kesejahteraan kami di rumah sewa kami.. TQ to all.. LOVE U.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Make your own Glitter Graphics