Angry Birds -  Help

Wednesday, February 9, 2011

I'M HEPY NOW..

salam..
lama dah aku xupdate aku pnya blog.. slalu mls sgt. skg ni time bnyk asg ni la gedik2 plak nk update blog ni.. tahun ni aku telah berpindah rumah sewa.. tetap taman yang sama just lorong n no rmh je brbeza dr dlu.. sbb aku pndah???xpyh cerita la sbbnya.. aku nak cari ketenangan.. nk privacy..rmh dlu ok cma bnyk y mggu fkiran.. time nk exam kpala aku srbut lg..cmna aku nk stay situ lg.. so aku tekad utk pndah. aku sgup dok srg asalkan aku dpt ketenangan.. alhamdulillah aku msih ada teman disisi aku.. both of them nak ikut aku pindah.. aku pnya brsungguh cari rmh sewa baru.. akhirnya aku jmpa jg.. syukur sgt.. and now i'm very2 hepy with my life.. aku dpt ketenangan n kepala aku xlg berserabut.. biar la byr lbih asal aku dapat ketenangan.. dari situ aku banyak belajar tentang erti persahabatan dan nilai seorang sahabat..xsemua sahabat 2 sggup ssh dengan kita.. banyak sahabat masa senang je..bla kita ssh lari hbs..bak kata pepatah "habis madu sepah dibuang" la.. bila kita dah xbrkepentingan bwtpa nak kwn gan kita lagi kn.. dan aku juga belajar utk 'JANGAN MUDAH PERCAYA DENGAN SESAPA PUN EVEN ORG 2 BAIK GAN KITA". sbb aku dah banyak experince bnda2 ttg shbt ni.. xpa. 2 semua cabaran bagi aku untuk terus hidup pada masa depan.. apa yang penting aku akan terus berjuang demi masa depan aku.. aku sedar ramai yang sayangkan aku n ramai juga y xska aku.. but never mind.. apa yang penting "NOW AKU BAHAGIA" aku dapat ketenangan dekat rumah sewa baru ni..."I'M HEPY NOW..lalalala...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Make your own Glitter Graphics