Angry Birds -  Help

Wednesday, February 16, 2011

BORINGNYE...

Assalamualaikum...
malam ni boring sangat..asgment berlambak tapi malasnya hanya Tuhan saja yang tahu...first asg nak kna submit khamis mgu dpn tapi satu habuk pun tak buat apa lagi... Ya Allah..bantulah aku.. mengapa malas mnguasai diriku???? tengah boring camni rasa ridu plak kat si comelku yang tersayang ni.. rindu la gan senyuman dia,rndu gan kerenah dia...



dia mmg suka jln @ ronda2 cm ibu dia....

matanya bulat memukau...




dia juga pndai melaram


budak si mata bulat...dia comel sgt...



dulu rasa mcam baru ja aku tengok dia baru lahir..tup2 sedar xsedar dia dah umur lapan bulan.. cepatnya masa berlalu.. klu kita mmg xsedar..tapi sbb ada baby yang boleh kita tgk dia membesar baru kita sedar yang cepatnya masa berlalu.. kebanyakkan masa aku xgna sebaik mungkin.. itu la clp aku.. aku kt IPG ni pun tggl lagi 2 tahun.. dlu rasa cm lmbat je nk msuk degree pn..tp bla lgkah masuk dgree sat sgt masa 2..aku harap sangat sebelum keluar ni ada lah kenangan manis yang trcipta di situ...






















No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Make your own Glitter Graphics