Angry Birds -  Help

Monday, November 14, 2011

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

assalamualaikum...(jawab2)

uishhh bz aku hujung2 sem ni...yela sure la bz stdy......
sabit jenis stdy last minute kn...
xboleh nak bwt apa dah..mmg 2 la aku tiap2 sem..
bajet awl2 sem nk stdy awl2 la konon..
tp hancusssss azam tu..xda maknanya..
penat kot...

tapi ari ni dah lega ckt sbb dh lpas 2 paper...
paper PRA 3111 gan PRA 3112..paper major 2..
tapi jawab 2 ntah la..
yakin xyakin sma banyak ja... tp banyak y xyakin sbnrnya...
nasib la Cik Uchu oi.. napa nak stdy last minute...
ada satu lg paper..paper muzik..risau gk paper ni pn...
walaupn risau tp dok cm2 gak la..
kot la nk blik2 ni nak trus stdy ckt psl muzik ni..
tapi dok mngadap y ni plak..
rajin la plak..heran gak..
time free xrasa nk menaip..time bz cmni gatal plak tgn ni...

satu lagi y mnjadi krisauan aku....wuaaaaaaaaaaaaa
betul ke kna tkaq psgn praktikum????
aaaaaaa takutnya... aku taku xmasuk kpla je ni...
yela aku ni kn ssh ckt nk msuk gn org...
tapi apa pn kna TAWAKAL je la..
kita kt bwh ni kna je la mengikut...
xda hak apa pn nk bantah...
terima je la seadanya...
haha ayat pasrah...

ahhh xmau pk la..
nak pk y indah2 je la..
bru la xsrbut kpala otak..
ok daaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Make your own Glitter Graphics