Angry Birds -  Help

Sunday, September 25, 2011

~awat xtau~

awat ni??
malas sesungguhnya malas..
keja belambak2 tp aku plak y mls..
bila xda keja boring...
bila keja bnyk mls melanda diri..
tahap kritikal dh ni..
.


awat ni????
badan aku dh smkin naik ni..
nfsu mkn plak menjadi2..
senang hati sgt ke aku ni smpai berselera sgt mkn smnjak 2 mnjak ni...
jogging pn mls..
apa nk jadi la.
..



awat ni????
rndu la kt someone ni..
lama xjmpa dia..
dia kta kita kna jimat2 ckt sbb nk bg jd cepat..
haha..xsbq kn rasa...
tp tkut pn ada gk..
ready ke blum ek aku ni.
.


awat ni????
dua tiga menjak ni aku cm mls ja nk ckp gn org..
aku ada terasa apa2 ke???
rasanya x pun..
klu trasa apa pn mls dh nk pk..
hadapi je la smua dgn snyuman..
tpi dr dlu la aku pgg ayat ni
'lebih baik diam dr bkta2 jika kta2 y akn dtturkan mlkakn ht org len"
so diam sdh...zip je mulut
mls aku..
pk psl hidup aku sdh..
akk??
?


AWAT NI?????

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Make your own Glitter Graphics