Angry Birds -  Help

Wednesday, May 11, 2011

jelesssssssssssssss


dalam usia y smkin mngkat ni..
jeles sgt bila tgk kwn2, junior dh pun mndirikan rumah tangga
aku bila plak ek??????????????????????
bajet 2 next year lpas hbs study tp sblm posting la....insyallah...
tp sian cik abg aku... dia rsau sgt tkut aku kna posting sabah sarawak...
risau smpai xboleh buat keja kot..

actually aku pn risau gk..
tp apakan daya...
dh trmkttub dlm kontrak aku gan goverment...
so mau xmau aku tpaksa la ikut...

cik abg aku kata...
dapat mana pn xpa asal smnanjung...
at least dia blh g tgk aku krg2 sbulan skali kn..
klu kena sabah sarawak alamatnya 2 tahun skali pn payah la nk jmpa...
risau la juga...

buat cik abgku y tsyg...
sabar ek..
syg kamu....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


Make your own Glitter Graphics